درباره ما

شرکت پیروز در سال 1374 (حدود 27 سال پیش)در اداره ثبت شرکتهای اداره ثبت اسناد و املاک بعنوان یک شرکت خدماتی و بازرگانی تأسیس شد.

سپس این شرکت در تاریخ 1388/10/22 به موضوع فعالیتش طرح کشوری مرکز ملی مشاوره و نبادل اطلاعات کالا و خدمات  پیروز که اولین و تنها مرکز رسمی جامع و کامل تبادل اطلاعات داخلی و بین المللی بصورت تلفنی و اینترنتی در تمامی زمینه ها و بخشهای اقتصادی و غیراقتصادی از جمله کالا و خدمات و اطلاعات متفرقه در ایران میباشد را الحاق نمود. این طرح برای نخستین بار از سوی شرکت پیروز بعنوان یک طرح نوین و ابتکاری ارائه و با همکاری وزارت بازرگانی و سایر دستگاههای اجرایی دولتی مربوطه پس از تصویب در ستاد سرمایه گذاری و ستاد دولت الکترونیک استانداری راه اندازی گردیده و این طرح از سوی شرکت پیروز بعنوان مجری انحصاری ، در سطح کشور اجراء میگردد .

همچنین مالکیت معنوی طرح تبادل اطلاعات کالا و حدمات پیروز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت شماره 19395 مورخ 1390/07/12بنام مالک طرح ثبت گردیده است و هرگونه دخل و تصرف و استفاده از الفاظ مشابه تحت هر عنوان ممنوع بوده و کلیه حقوق مادی و معنوی این طرح برای مالک آن محفوظ و متخلفین طبق قانون  کپی رایت تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت .

 

صفحه اصلی
درباره ما
خدمات قابل ارائه
چکیده واگذاری لینک
برخی از موضوعات
ارتباط مستقیم با کارشناسان ... بازارکار ارتباط مستقیم با واحدهای صنفی ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدی و صنعتی تولیدکنندگان انواع کالا ارتباط مستقیم با واحدهای توزیع و پخش انواع کالا ارتباط مستقیم با ارائه کنندگان انواع خدمات نیاز به خرید و اجاره ارتباط مستقیم با پزشکان مشارکت ، معاوضه و پیش فروش صادر و وارد کنندگان انواع کالا و خدمات ارتباط مستقیم با ادارات دولتی آگهی های مزایده و مناقصه بازاریابی انواع کالا و خدمات اشیاء و اسناد مفقودشده و پیداشده انواع طرحهای توجیهی و اشباع شده موارد متفرقه و گوناگون نیازمندیها lمتفرقه ارتباط مستقیم با واحدهای صنعتی
سوالات متداول
پیشنهاد،انتقاد و شکایات
تماس با ما
پرداخت آنلاین بانک ملت